Terug in Losser

30 augustus 2017 - Losser, Nederland

De Reehuisjes zijn weer thuis. Alles verliep volgens planning, sterker nog...het vliegtuig landde zelfs een kwartier te vroeg in Düsseldorf. Een klein half uur later rolden de koffers van de band en stond de taxi klaar die ons naar het Holiday Inn hotel. Daar stond onze auto geparkeerd. Voor diegene die denkt waarom ook al weer. Nou....een dag voordat we naar Egypte vlogen hadden we een overnachting geboekt bij het Holiday Inn voor € 101.00 inclusief 15 dagen parkeren. Dat gaan we de volgende keer absoluut weer doen als we vanaf Düsseldorf vliegen.

In tegenstelling tot het geweldige klimaat in Egypte kregen we het echte 'welkom thuis'gevoel toen we bij binnenkomst in Düsseldorf de eerste regendruppels al op ons bolletje kregen. De temperatuur was ook de helft van wat we de laatste weken gewend waren. De computer in de auto gaf 19 graden aan. Onderweg naar Losser kwam de regen met bakken uit de lucht. Danique had al zoiets van....ik ga de was zo doen en vlieg morgen terug.

We hebben zojuist even eten afgehaald. Daar hadden we ook wel trek in. Naast het ontbijt vanochtend om 9.00 uur en een broodje op het vliegveld in Hurghada waren onze maagjes ook wel toe aan wat vulling.

Nu maar even de oogjes dichtdoen. Morgen rond het middaguur halen we Chico weer op. Hoop wel dat hij met ons mee wil. Hij heeft het de afgelopen weken eg naar z'n zin gehad bij de Hameetemannetjes.

Welterusten.

1. Michael:
    31 augustus 2017
    Welkom thuis Reehuisjes in Nederland brrr koud en nat
  2. William ten Kate:
    31 augustus 2017
    Welkom tuus i goa weer zwaaien noar de treinen die verbie kom'n