Op het vliegveld in Düsseldorf

16 augustus 2017 - Düsseldorf Airport, Duitsland

Vanochtend ging om 4.30 uur de wekker. Na een beperkt ontbijt bracht de shuttlebus ons naar Düsseldorf Airport. Bij aankomst brachten we onze koffers naar de desbetreffende bali. We hadden ons thuis al online ingecheckt en kregen supersnel onze boardingcards. Vervolgens door de röntgen met de handbagage. Danique werd er tussenuit gepikt omdat ze nog mini pakjes chocomel in haar tas had. Deze werden terplekke ingenomen. Waarschijnlijk heeft de dame achter de bali er van genoten. Na dit spektakel nog even langs de douane om onze nieuwe paspoorten te laten controleren op echtheid. Alles bleek inderdaad echt te zijn.

In de taxfree zone hebben we broodjes gekocht en genuttigd voor het raam met uitzicht op de vliegtuigen. Ons vliegtuig is al gespot. Momenteel wordt deze gereinigd en vol getankt. Daarna wordt deze vooorgezet op Gate 54C.

Het is nu 7.21 uur. Vanaf 8.00 uur mogen we het vliegtuig van de binnenkant bekijken.

1. Johan:
    Beperkt ontbijt!
  2. EJ van den Bos:
    Leuk hoor. Mooie outfitt dames
    Veel plezier
  3. Gerard sylvia abby en chico en de katten:
    16 augustus 2017
    Veel plezier met z'n allen maak er een mooie vakantie van en met chico is alles goed maak je daar maar geen zorgen over hoor
  4. Mascha:
    Super hoor