Afscheid van Wil en José en een fotoshoot gemaakt

27 augustus 2017 - El Gouna, Egypte

Gisteravond sloten we af met de bruiloft van Luka en Mena. We werden door de manager van het resort ( Ahmed Khairy ) en z'n assistent naar de Marina haven in het centrum van El Gouna gebracht. Er waren veel jonge mensen op straat aan het dansen, maar het bruidspaar was in geen velden of wegen te bekennen. Ondertussen hebben wij de grote jachten die daar aan wal lagen maar even bekeken. Je kijkt echt je ogen uit. Een groot aantal daarvan schijnen in handen van Russen te zijn. Op een gegeven moment zagen we Mano, het opperhoofd van het animatieteam, samen met de bruidegom. Ze brachten ons naar één of andere Loungebar waar inmiddels een tiental andere gasten van ons resort al plaats hadden genomen op de wit lederen banken. We kregen daar allemaal een drankje aangeboden en er kon gedanst worden. Dat hebben we maar niet gedaan. De volumeknop van de muziek (lees herrie) stond op de hoogste stand. Voor ons reden om de zaal op gepaste wijze te verlaten. De eigenaar van de bar bracht ons met z'n 7 persoons Toyota naar het hotel. Dat ging supersnel. De maximumsnelheid is hier 60 km/per uur. Daar had hij geen boodschap aan. Met een snelheid van ver boven de 100 km/ per uur reed hij een politiepatrouille voorbij. Die werden daar niet koud of warm van. Na 'thuiskomst' hebben we nog even met z'n allen gebabbeld in de bar en zijn daarna maar gaan slapen.

Vanmiddag rond 16.15 uur hebben we een afscheidsborrel gedronken met Wil en José. Hun 14 dagen vakantie zat erop. De bus bracht hen rond 16.45 uur naar het vliegveld van Hurghada. Rond de klok van 02.00 uur hopen ze weer in hun eigen bedje te stappen in Hardenberg. We hebben het echt heel leuk met hen gehad. Via deze weg willen wij ze bedanken voor het fijne gezelschap. We zullen jullie missen.

Om 17.00 uur zijn we met de 'huisfotograaf' op pad gegaan voor een fotoshoot. Al met al duurde dit een uur. Hij heeft ontzettend veel foto's gemaakt in de hoop dat wij deze gaan kopen natuurlijk. Om 22.00 uur vanavond kunnen wij het resultaat bekijken. We zijn benieuwd.

Vanavond staat er een Egyptische show op het programma. Hoe en wat blijft natuurlijk een verrassing. We gaan het meemaken.Tot morgen.

.Baai baai, zwaai zwaai.Samen met Wil en JoséOp de foto met de Chef kamerverzorging

1. EJ van den Bos:
    28 augustus 2017
    Ik ben benieuwd wat jullie in de envelop van het echtpaar hebben gedaan
    De foto van jullie 4 bij het zwembad is erg mooi, dat zal de rest ook wel zijn. Lastig keuze te maken dan.

Fijne week nog
  2. Naomi:
    28 augustus 2017
    Wat een leuke blog zeg! Maar wat hebben jullie voor leuk gedaan zeg. Leuke foto´s.
    heel veel plezier en geniet er nog van.
    xxx Naomi