Wat een geweldige afsluiting van de vakantie

29 augustus 2017 - El Gouna, Egypte

Stel je voor....je ligt op je standbedje bij het zwembad en je krijgt te horen dat je naar je kamer moet gaan. Waarom wordt je niet medegedeeld. Eenmaal binnen tref je je bed aan vol met rozenblaadjes met daarbij een groot hart en een zwaan gemaakt van handdoeken. Voor ons was dat geen droom maar werkelijkheid. Danique en Esmee hadden dit speciaal voor ons geregeld. Kippenvel en tranen was het uiteindelijke resultaat. Dankzij de hulp van José en de manager van het resort Ahmed hebben Danique en Esmee ons echt verrast. We kregen allebei ook nog een aandenken aan deze fantastische vakantie in Egypte.

Echter...dat was nog niet alles. Vanwege ons aanstaande 25 jarig huwelijk werden we ook uitgenodigd voor een romantisch diner met alles erop en eraan. Wat een belevenis en wat een fantastische dag. Onze grote dank gaat uit naar onze lieve dochters die alles tot in detail hadden geregeld. Wat zijn wij gelukkig met onze kinderen. Ik weet zeker dat Mirjam na het lezen van deze woorden op zoek gaat naar een zakdoek of tissue......ik ( Gert)  overigens ook.

Morgenvroeg om 11.10 uur worden we naar het vliegveld gebracht en kijken terug op een ontzettende leuke, gezellige vakantie en bovendien sprookjesachtige vakantie. Mede door het geweldige vriendelijke personeel, waaronder de grote baas Ahmed blijft deze vakantie in ons geheugen gegrift. Alle negatieve geluiden van 'je gaat toch niet naar Egypte, daar is het gevaarlijk, hebben we gelukkig genegeerd.Voor ons was dit het paradijs op aarde. We komen hier zeker terug.

Onze dank gaat ook uit naar Sylvia, Gerard en Abi Gail Hameeteman, die twee weken voor onze hond Chico hebben gezorgd en Linda de Wit die zich ontfermde over onze kat Binky.

Dank ook voor alle volgens van deze blog voor de leuke reacties.

Foto's van vandaag zijn te vinden in het fotoalbum elders op deze site.

Groetjes,

Gert, Mirjam, Danique en Esmee.

1. Gerard:
    29 augustus 2017
    Wat Top van die meiden en wat een geweldige afsluiting. Geniet nog van jullie laatste avond. En morgen een goede terugreis.
  2. Ilse:
    Och jeetje wat lief van jullie dochters zeg...
    Zit het er nu alweer op?? Jeetje de tijd vliegt.
    Alvast een hele goede terugreis
  3. Fons en Petra:
    29 augustus 2017
    Wat mooi om te lezen. Super mooi geschreven Gert.
    Goede vlucht terug naar huis.
  4. Mascha:
    30 augustus 2017
    Oooo wat superlief van de meiden❤ Ik ben heel blij dat het jullie welverdiende sprookjesvakantie is geworden... Een hele goede reis
  5. Anita en Ed:
    Wat ontzettend lief van jullie dochters, fijn dat jullie zo genoten hebben.
    En gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk, met een dikke zoen van ons 2 xxxx
  6. Corina:
    30 augustus 2017
    Wat lief van de kinderen. Dat hebben jullie verdiend. Ik heb genoten van jullie reisverslag. Geweldig. Wens jullie een hele goede terug reis. Tot snel. Xxx
  7. Naomi:
    Aaa wat lief van Esmee en Danique zeg! En wat mooi om telezen.
    Ik heb erg leuk om jullie tevolgen en heb genoten wat jullie allemaal gedaan hebben!
    En van harte geveliciteerd met jullie 25 jarige huwlijk!
    dikke kus van jullie nichtje Xxx
  8. Anita LAbee:
    Lieve Familie Reehuis,
    Wát een onvergetelijke vakantie is dit geweest 25 jaar getrouwd
    Dit kan je opslaan in jullie ❤ en koesteren ...
    Toppers Esmee én Danique hebben jullie reis niet zilver maar goud gemaakt...
    Was gezellig om jullie reisverslagen te lezen en foto's te bekijken .
    Hele goeie vlucht naar (nat) Nederland
    Groeten uit het Brabantse land
  9. EJ van den Bos:
    30 augustus 2017
    Geweldig Gert, Mirjam en dames.
    Een geschenk om zoiets te kunnen doen met elkaar.
    En dan niet alleen mbt de financieen , maar dankzij jullie gezonheid , het samen zijn ( zelfs al 25 jaar ) maar ook dat het door een fijne verstandhouding onderling mogelijk is geweest en dan ook nog zo'n geweldig succes.
    Hierdoor ben je al stukken rijker dan al die euro's op de bank.

Geniet ervan en nog heel lang hierna....

Leuke blog, leuk om te lezen.
    Tot gauw....

Veel liefs, Ron & Ellen X
  10. Lidy en Bertus Friskes:
    30 augustus 2017
    Hallo Reehuisjes, ontzettend lief van Esmee en Danique om dit te doen. Het is jullie gegund. Nu op naar het natte Nederland en nagenieten van deze vakantie. Dank voor de leuke reisverslagen en we zien jullie hopelijk snel weer. Groetjes; Lidy en Bertus.
  11. William ten Kate:
    Super dat jullie zo genoten hebben!!!
  12. Jos en Astrid:
    31 augustus 2017
    Wat een fantastische verrassing! Kippenvel moment van jullie vakantie!