Leuke tripjes geboekt.

17 augustus 2017 - El Gouna, Egypte

Vanochtend kwam de reisleider in het hotel om ons van allerlei informatie te voorzien. We hebben een viertal dagtripjes geboekt.

Op vrijdag de 18e gaan we de El Gouna City Tour beleven. Dat omvat een lagunavaart, het bezoeken van de alom bekende Downtown, de haven, de kerk en de oase.

Zondag 20 augustus gaan we met een boot naar de Mahmya Insel. Dat is een dag genieten op het water met alles erop en eraan.

Dinsdag 22 augustus gaan op zoek naar dolfijnen. Tussendoor natuurlijk snorkelen.....we zijn er toch.

Op vrijdag 25 augustus staat de Elie VIP Cruise op het programma. Met maximaal 20 personen worden we in de watten gelegd.

1. Mascha:
    17 augustus 2017
    Het ziet er prachtig uit en die tripjes klinken super... ik ben wel een beetje jaloers maar jullie verdienen het❤
  2. Kim:
    17 augustus 2017
    Ziet er super uit heel veel plezier op de excursies
  3. Natasha:
    17 augustus 2017
    Heerlijk!! Ziet er goed uit en geniet ervan!!!
  4. Fons en Petra:
    17 augustus 2017
    WoW leuke excursies geboekt. Goed zo jullie zijn er nu toch
  5. EJ van den Bos:
    18 augustus 2017
    Geweldig, wat een tripjes. Lekker dus. Helaas lukt het mij niet op dit moment foto's te zien , maar ze zullen vast prachtig zijn.
    Veel plezier xx
  6. Corina:
    18 augustus 2017
    Leuke excursies. Geniet ervan!
  7. EJ van den Bos:
    19 augustus 2017
    Haĺlo Egyptegangers, het ziet er geweldig uit waar jullie zíjn. Leuke foto Mirjam van jou en Gert waar hij een traditionele tulband op zijn hoofd heeft . Hij is wel erg bruin geworden!Groetjes Ron.