Naar het Mahmya eiland

20 augustus 2017 - El Gouna, Egypte

We moesten vanochtend de wekker zetten omdat we rond 8.30 uur al opgehaald werden met de bus. Na een rit van 40 minuten stopten wij bij de haven van Hurghada om vervolgens in een boot te stappen. Die bracht ons naar het prachtige eiland in slechts 45 minuten. Het eiland is echt een juweeltje met alles erop en eraan.

Bij de entree kregen we de snorkeluitrusting uitgereikt. Deze konden we ter plekke uitproberen in het lage water. We kregen twee uur 'eigen tijd' om te oefenen, te zonnen of wat dan ook. Omstreeks 13.00 uur mochten we aan boord, echter Gert en Esmee hadden ineens hele erge buikkramp en besloten om niet mee te gaan. Mirjam en Danique hebben de dag van hun leven gehad. In het heldere blauwe water kon je tot wel 15 meter diep kijken en genieten van de kleurrijke visjes en het prachtige koraal. Helaas bleek de batterij van de onderwatercamera ineens leeg te zijn. Dat was erg jammer, maar we hebben nog een herkansing in het verschiet.

1. Gerard:
    20 augustus 2017
    Leuk om te lezen, jammer van de buikpijn. Gaat hopelijk al weer beter.
    Fijne vakantie nog.
  2. Gerard:
    20 augustus 2017
    Mooi om te lezen, hopelijk gaat het al wat beter. Fijne vakantie nog.
  3. Johan:
    20 augustus 2017
    Je moet ook niet zo veel eten!! Veel plezier nog!
  4. Mascha:
    20 augustus 2017
    Wat ziet alles er geweldig uit zeg Prachtig! Jammer dat Gert en Esmee niet verder mee konden hoor...
  5. Michael:
    21 augustus 2017
    Leuk om telezen nog heel veel plezier
  6. EJ van den Bos:
    21 augustus 2017
    Geweldige foto's weer.
    Ook wij hebben vandaag gesnorkeld.
    Mooi wat er allemaal te zien is ook onder water! Toch ben ik er ook niet zo'n held in.
    Naomi en Ron wel , wat haar weer prachtige foto's opleverde.
    De foto van jou en Danique is ook mooi Mirjam.
    Zalig dat eiland. Konden Esmee en Gert een beetje opknappen

Veel plezier met alles, en beterschap voor esmee en Gert