De broekriem wordt aangetrokken

24 augustus 2017 - El Gouna, Egypte

Vlak voordat we vanochtend naar het ontbijt gingen vertelde Danique dat vannacht iemand van het animatieteam door de security het hotel was uitgezet. Omdat het om één van de populairste jongens van het team was, vonden zowel Danique als Esmee dat helemaal niet leuk. Wat precies de reden was konden ze vanochtend nog niet vertellen.

Na het ontbijt gingen we naar het zwembad. Op een gegeven moment liep het opperhoofd van het animatieteam naar José en Wil uit Hardenberg. Omdat José ook graag wilde weten wat er allemaal aan de hand was, kreeg ze tekst en uitleg. Wat blijkt. Overdag mag het animatieteam vrij rond lopen en als ze af en toe hun kunstjes doen is de baas tevreden. Van 20.00 uur tot 00.00 uur is het de bedoeling dat ze de gasten vermaken en iedereen aandacht schenken....dus niet alleen de mensen uit Nederland ( lees Danique en Esmee). Na 00.00 uur wordt verwacht dat ze naar hun verblijf gaan buiten het park en dat terwijl de disco tot 02.00 uur open is. Sommige teamleden vinden het gezellig en blijven gewoon tot het einde. Onze dames krijgen natuurlijk de volle aandacht. Dat schoot waarschijnlijk een Egyptisch stel in het verkeerde keelgat en zij maakten daar werk van. Zij vonden ook dat zij aandacht verdienden. Nou...als ik moest kiezen uit twee jonge Nederlandse grietjes of een paar ouwe taarten van 50 + wist ik het ook wel. Uiteindelijk kwam de security om Ahmed het hotel uit te zetten. Natuurlijk wist Ahmed wel dat hij officieel om 00.00 uur niet meer op het resort mocht zijn, maar dat wordt al tijden hier gedoogd.

Tijdens het gesprek tussen José en de teamleider kwam ineens Ahmed aanlopen. Waarschijnlijk heeft hij na een goed gesprek met de grote baas nog een kans gekregen. Dat viel natuurlijk bij ons allemaal in goede aarde. Al met al zal de broekriem wel even worden aangetrokken en zal het team op tijd onder de wol gaan. Wel jammer dat het zo moet, maar ja....regels zijn regels. Dat is bij de Jumbo en NS ook zo.

Tot morgen.

1. Mascha:
    24 augustus 2017
    Haha... arme Ahmed! Maar de meiden zijn weer blij en dat is het voornaamste;)))
  2. Johan:
    24 augustus 2017
    Ahmed : Silence!! I kill you!!
    Komen er een keer 2 mooie meiden moet ie weg! Arme stakker!
  3. EJ van den Bos:
    25 augustus 2017