Wij gaan vanavond vreemd

23 augustus 2017 - El Gouna, Egypte

U zult wel denken...wat gaan de Reehuisjes vanavond doen....vreemd gaan. Dat klopt. We gaan buiten de deur eten in El Gouna. Het is maar goed dat we gespaard hebben voor deze vakantie, anders was dat niet goed gekomen. Gisteren hebben we een menukaart meegenomen van een Grill Restaurant. Voor een kipfiletschotel moet je diep in de buidel tasten. Dat kost maar liefst omgerekend € 4.50. Als je er extra frietjes bij wilt hebben komt daar nog eens € 0.08 overheen. Op diezelfde menukaart staan ook diverse soorten pasta's. Die kosten gemiddeld € 3.00 per portie. We gaan de uitdaging aan en kijken wel of het wat is. We zijn allemaal goed uitgerust. Dat komt omdat we vandaag weer een relaxed dagje achter de rug hebben. Lekker gezwommen en trachten bruin te worden in de zon.

Inmiddels zijn we hier al een week en hebben gelukkig nog een week voor de boeg. .We hebben totaal geen spijt dat we voor Egypte hebben gekozen.

Dit was het voor vandaag. Tot morgen