Een dagje zonder internet

22 augustus 2017 - El Gouna, Egypte

Ja ja....ik weet het. Het is erg laat dat er een verhaaltje online komt. Dat heeft grotendeelscre maken met internet. Vorige week donderdag hadden we een 20GB prepaid internetkaart gekocht. Kost hier overigens maar € 13.75. Vanochtend was de bundel op. We maken er alle vier gebruik van, dus dat valt nog wel mee.

Wat hebben we vandaag gedaan?? Zonnen, zwemmen, drinken en eten. We lijken wel Duitsers. Het enige wat zij doen is veel meer bier drinken. Oh ja...de dames hebben ook nog meegedaan met de watergymnastiek. Gert niet. Hij komt hier voor de ontspanning. Hij verzet bij de NS al ontzettend veel arbeid...vandaar.

Na het avondeten gingen Danique en Esmee naar een georganiseerde poolparty in El Gouna. Daar hadden ze geen oppas bij nodig. Gert en Mirjam zijn gaan winkelen in El Gouna. We hebben daar twee snorkelmaskers gekocht omdat we denken wel vaker op het vliegtuig te stappen richting dit prachtige land. Uiteraard ook weer even een voorraadje GB gekocht.We hebben ook nog even op een terras wat gedronken. Vervolgens per Tuk Tuk terug naar het hotel. De andere dames worden rond 01.30 uur verwacht.
Momenteel zitten we in de lounge bar. De mensen uit Hardenberg zullen ons zo wel opzoeken. Die zitten benedenben daar loopt het programma zo af.

Tot morgen.

1. EJ van den Bos:
    23 augustus 2017
    Allemaal weer een leuke dag gehad dus!! Voor elk wat wils

Groetjes van ons
  2. Fons en Petra:
    24 augustus 2017
    Leuk geschreven en wederom weer mooie foto's
    Toppie